Direct zichtbaar worden op de woorden naar uw keuze. Dit kan door middel van Google AdWords: een advertentieplatform opgezet door Google. Met Google AdWords kunt u meteen zichtbaar worden voor potentiële klanten en betaalt u alleen als iemand daadwerkelijk op uw advertentie klikt. Daarnaast is het budget precies in te stellen en betaalt u dus nooit meer dan u wilt.
Google AdWords
Google AdWords is een advertentieplatform van Google zelf waarbij u kunt adverteren op de zoekwoorden naar uw keuze. Het systeem werkt volgens het CPC (Cost Per Click) principe, dat wil zeggen: u betaalt enkel voor uw advertentie als iemand er ook daadwerkelijk op klikt. Daarnaast is het budget exact in te stellen en dus zult u nooit tegen onverwachte kosten aanlopen. AdWords biedt veel verschillende mogelijkheden op het gebied van advertenties: tekstadvertenties, beeldadvertenties, Google Shopping, Remarketing en vele andere mogelijkheden. Daarnaast kunnen wij ook de conversiemeting voor u verzorgen en precies inzien of uw (huidige) AdWords-campagne rendabel is.
Heeft u al AdWords campagne maar vraagt u zich af hij wel goed in elkaar zit? Vraag een AdWords QuickScan aan en wij analyseren uw campagne op advertenties, instellingen, prestaties, techniek en mogelijkheden.
Google Shopping
Heeft u een webwinkel en wilt u uw producten beter onder de aandacht brengen? Dan is Google Shopping een zeer handig platform om dit te doen. Met Google Shopping kunt u uw producten weergeven in PLA’s (Product Listing Ads) en in Google Shopping zelf. Zoekt u maar eens op ‘vaatwasser’ en u krijgt rechts een aantal vaatwassers te zien met daarbij het type vaatwasser, de prijzen en de aanbieder. Dit zijn de PLA’s. Vandaaruit kunt u doorgaan naar de portal van Google Shopping. Hier kunnen potentiele klanten alle aanbieders vergelijken op prijs, recensies en vele andere factoren. Google Shopping werkt volgens het CPC (Cost Per Click) principe en dus betaalt u alleen als iemand op uw advertentie klikt. Google Shopping biedt verkopers een ideale kans om uw producten onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten welke nog aan het oriënteren zijn.
Remarketing
Met remarketing kunt u de mensen bereiken wel al eerder uw website hebben bezocht. U hebt het zelf vast wel eens meegemaakt: U hebt ergens op een bepaalde website gezocht naar een nieuw paar schoenen, maar besloot deze toch niet te kopen. De volgende dag bent u wat aan het rond surfen op het internet en ineens staat daar rechts op een website precies de paar schoenen waar u de vorige dag op heeft geklikt. Wanneer juist toegepast kan dit een zeer effectieve functie zijn alsnog de gewenste conversie te behalen. Wij kunnen u hiermee van dienst zijn.